Kategorie: Aktuality

Nekonvenční marketingová kampaň

Guerilla marketing neboli partyzánská propagace.Nekonvenční marketingová kampaň

Rychle se objeví a rychle zmizí, to je hlavní princip guerilla marketingu neboli guerilla propagace. Guerilla marketing má většinou malý rozpočet, proto koncept nevychází z peněz ale z nápadu. Přesnou definicí je tedy nekonvenční marketingová kampaň, jejímž účelem je dosažení maximálního efektu s minimem zdrojů. Vy­užití guerilla marketingu není nijak omezeno. Nejdražší na celé guerillové kampani je čas, nápad, kreativita, důvtip a někdy i špetka drzosti. 

Naším cílem bylo využít téma festivalu losing groundTento motiv je ale chápan pozitivně jako rozvoj naší osobnosti skrze bourání starých a hledání nových hodnot v rychle se měnícím a rozvíjejícím světě.
Ve spolupráci s uměleckou sekcí festivalu byla vytvořena čtyři umělecká díla. Základem je starý spotřebič (lednička, sporák, pračka), kterému jsme chtěli vdechnout nový život skrze živoucí flóru. 
Tato díla můžete spatřit u festivalových divadel po dobu festivalu.

     

Marek H.

#ENC18

print Formát pro tisk